KARTY TO NIE WSZYSTKO.. czyli o USŁUGACH DODATKOWYCH
Specjalizacja – rzeczy niemożliwe. Mailing – ulotki, kopertowanie, naklejanie, wysyłka…
Służymy pomocą przy organizowaniu profesjonalnych akcji mailingowych. Organizujemy we własny zakresie wszystko od karty plastikowej po kopertę. Opracowujemy projekt całego pakietu tak aby grafika i co za tym idzie – tonacja kolorystyczna były spójne.
Samodzielnie poza kartami plastikowymi drukujemy również ulotki informacyjne stanowiące nośnik oraz dodatkowe materiały reklamowe (opcjonalnie) – zapewniając jednocześnie wysokie standardy bezpieczeństwa.
Zakres czynności wchodzących w skład typowej akcji mailingowe obejmuje:
- druk karty wg przesłanego lub zamówionego projektu
- personalizacja nośnika karty (czyli nadruk adresu osoby do której pakiet ma zostać dostarczony)
- naklejenie karty na nośnik
- złożenie nośnika na trzy części
- zapakowanie do koperty – tak aby w przezroczystym okienku koperty widoczne były dane odbiorcy bądź opcjonalnie odrębne adresowanie kopert
- zaklejenie koperty
- wysyłka pakietów pod wskazany adres.
Ulotki drukujemy na papierze o dowolnej gramaturze: kreda, karton, papier ozdobny z matowym bądź błyszczącym wykończeniem. Mimo iż format nośnika może przyjąć właściwie dowolną formę, przez klientów preferowany jest rozmiar pasujący do standardowych kopert: DL,C4, C5,C6. Warto zaznaczyć, że koperty mogę być zarówno białe jak i zadrukowane dowolną grafiką w wybranej przez Państwa kolorystyce
Podejmiemy się każdego nietypowego zlecenia. Zaskocz z nami swojego klienta-złam stereotypy. Aktywuj zmysły dołączoną do pakietu kartą zapachową, zadziw zmieniającą kolor farbą strukturalną lub zorganizuj konwencjonalną ale świeżą akcję mailingową. Razem wszystko nam się uda.
NAKLEJANIE KODÓW
Karty z kodami kreskowymi działają najczęściej w systemach lojalnościowych. Do systemu konieczne jest wprowadzenie danych osoby, której wydaliśmy kartę. Aby usprawnić cały proces a przede wszystkim bezbłędnie przyporządkować wprowadzone dane do wydanej karty, niezbędne jest oznaczenie tym samym kodem karty i ankiety osobowej.
Najkrócej mówiąc, ten sam kod drukujemy na karcie i specjalnej papierowej etykiecie. Etykietę przyklejamy do karty. Sprzedawca wydając klientowi kartę, przekleja etykietę na wypełnioną ankietę z danymi klienta. Kody kreskowe mają długie numery (łatwo o pomyłkę) a dzięki etykietom nie musimy ich wprowadzać ręcznie. Oszczędzamy także czas, ponieważ dane personalne z etykiet możemy wprowadzać zbiorczo np. na koniec zmiany.
NITOWANIE KART
Karty służące jako identyfikatory, zawieszki bagażowe, breloki w systemach lojalnościowych itp., mają wycięty otwór, przez który przewlekamy smycz lub inne zapięcia. Jeżeli wycięcie jest blisko krawędzi, konieczne jest wzmocnienie materiału, poprzez umieszczenie w karcie metalowego nitu, który osłania krawędź otworu i zabezpiecza identyfikator przed zerwaniem. To rozwiązanie jest szczególnie polecane do kart, które pracują w trudnych warunkach, np. jako zawieszki identyfikacyjne przytwierdzane do walizek, podczas podróży lotniczych. Stalowe zabezpieczenie jest estetyczne i trwałe czyli daje oszczędności finansowe, ponieważ karty mają znacznie dłuższą żywotność a co za tym idzie, rzadziej trzeba je wymieniać.
PAKOWANIE KART
Karty plastikowe narażone są na zarysowania podczas transportu. W pudełku zbiorczym powierzchnie kart stykają się ze sobą i może dochodzić do uszkodzeń ich powierzchni.
Bardzo dobrym sposobem na zabezpieczenie kart jest pakowanie w woreczki foliowe. Każda karta zapakowana jest osobno, co chroni ją przed uszkodzeniami mechanicznymi a także izoluje od warunków atmosferycznych np. wilgoci.
Pakowanie pojedynczych kart jest często stosowane w przypadku kart zdrapek, które zawierają pin-kody np. przedpłacone karty telefonii komórkowej. Opakowanie chroni je przed nieuprawnionym użyciem a także ułatwia ekspozycję produktu. Dodatkowo zabezpiecza przed zabrudzeniami i kurzem co jest bardzo ważne szczególnie w przypadku kart o dużej wartości.